Acesta este documentul contractual care sta la baza achitiziei produselor la distanta prin intermediul website-ului http://www.zopo.ro proprietatea SC OXYGEN IT SYSTEMS SRL, (denumita in continuare Prestator). Acceptarea prezentului document presupune ca utilizatorul:

 

a. A citit, a inteles si este de acord cu continutul.

b. Este o persoana cu capacitatea de a incheia un contract.

c. Isi asuma toate obligatiile care decurg din acest  document.

 

Aceste Condiții vor avea o perioada de valabilitate nedeterminata și vor fi aplicabile tuturor achizițiilor efectuate prin intermediul website-ului Prestatorului.

Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral condițiile menționate, fără ca aceasta să afecteze produsele care au fost achiziționate înainte de modificare sau promoțiile. Prin urmare, utilizatorul trebuie să verifice periodic aceste Condiții, fiind  responsabilitatea sa acceptarea acestora în cazul în care au fost modificate.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta

 

PARTILE CONTRACTANTE

 

- Pe de o parte Furnizorul bunurilor achizitionate de utilizator este SC OXYGEN IT SYSTEMS SRL, cu sediu social in Bucuresti, Sector 3, Str. Nita Elinescu, Nr. 23B, J40/6900/2005, CUI RO17478299, Banca Transilvania cont RO25BTRLRONCRT0565887701.

Contact: Telefon 031-4100.601; Email comenzi@zopo.ro.

  

-Pe de alta parte Utilizatorul inregistrat pe website-ul printr-un nume de utilizator și parolă, pentru care are întreaga responsabilitate in ceea ce priveste utilizarea și custodia, fiind responsabil pentru veridicitatea datelor cu caracter personal furnizate Prestatorului.

 

OBIECTUL CONTRACTULUI

 

Scopul acestui contract este de a reglementa relația contractuală de vânzare cumpărare  născută între furnizor și utilizator în momentul în care acesta din urmă acceptă casuta check corespunzătoare în timpul procesului de cumparare online.

Relatiile contractuale dintre parti sunt guvernate de legea romana, Prestatorul operand in Romania.

Relația contractuală de vânzare cumparare implică livrarea, în schimbul unui anumit preț și expus public prin intermediul website-ului, a unui anumit produs sau produse.

 

CUM CUMPAR

 

Puteți plasa comanda:

Prin internet pe  www.zopo.ro (24ore/zi, 365 zile /an).

 

Pentru a accesa serviciile oferite de furnizor, utilizatorul, trebuie să se înregistreze prin intermediul website-ului prin crearea unui cont de utilizator. Pentru aceasta, utilizatorul trebuie să furnizeze în mod liber și voluntar datele personale care vor fi necesare.

 

Utilizatorul va completa un nume de utilizator și o parolă, acceptând să le folosească în mod diligent și să nu le pună la dispoziția terților, precum și să notifice furnizorul despre pierderea sau furtul acestora sau despre accesul posibil de către un terț neautorizat, în așa fel încât să se procedeze la blocarea imediată.

 

Utilizatorul, în cazul în care este deja un client "Zopo.ro", poate accesa imediat "magazinul online" pentru a achiziționa articolele pe care le dorește. Dacă nu vă amintiți numele de utilizator și parola, faceți clic pe „ Ați uitat parola? ”- și veți primi imediat numele de utilizator și parola în contul de e-mail pe care l-ați utilizat când v-ați înregistrat.

Dacă nu sunteți încă client „Zopo.ro”, vă puteți înregistra în „Inregistreaza-te” - prin completarea formularului corespunzător. În acest formular vă vom solicita:

Nume

Prenume

Companie ( Optional )

CUI ( Optional )

Adresa

Cod postal

Oras

Tara

Telefon

E-mail  

Toate datele solicitate sunt adecvate și necesare pentru a continua înregistrarea utilizatorului.

Dupa inregistrare, utilizatorului ii vor aparea optiunile de cumparare cu urmatoarele date:

·         Cos de cumparaturi: produsele care se adaugă se văd în această zonă a meniului care indică valoarea totală a cumparaturilor.

·         Favorite: Puteți adăuga produsele pe care le cumpărați de obicei in lista dvs. de favorite pentru a accelera achizițiile viitoare.

·         Compara: Puteți compara produsele pe care doriti sa le cumpărați cu alte produse similare dar cu pret  diferit.

Puteți face achizițiile prin Folder.ro accesand “Toate categoriile” (meniul din stânga grupat pe Categorii si Subcategorii) sau căutând un produs in motorul de căutare, introducând produsul specific sau un cuvânt care sa aiba legatura cu acesta.

 

Odată creat contul de utilizator, va informam ca procedura de cumparare în oricare dintre modalitățile vor avea următorii pași:

 

1. Utilizatorul va selecta individual produsele pe care dorește să le plaseze în coș.

 

2. Dupa selectarea produselor, se deschide o fereastră cu coșul de cumpărături în care se informează că produsul este încorporat în coș, permițând „Finalizarea comenzii” sau “Continuarea cumparaturilor”.

3. In continuare se deschide o pagină în care se face un rezumat al cumparaturilor  si apare imaginea produsului, denumirea, prețul și unitățile achiziționate.

4. După ce ați adăugat produsele pe care doriți să le cumpărați, tot ce trebuie să faceți este să mergeți la coșul dvs. și să verificați achiziția.

5. Pentru a finaliza cumparaturile, ultimul pas va fi să apăsați „Finalizeaza cumparaturile”.

In continuare va aparea formularul de “INFORMATII PERSONALE” prin care vor fi colectate datele personale necesate livrarii comenzii: Prenume, Nume, Email

 

Va aparea de asemenea o casuta de check, pentru a confirma că au fost citite atat “Termenii si Conditiile” cat si “Politica de Confidentialitate”.

6. La urmatorul pas numit “ADRESE” vor fi colectate restul de date necesara livrarii: Adresa, Cod Postal, Localitate, Tara, Telefon (optional). Daca comanda necesita emitearea facturii fiscale pe numele unei companii trebuie completate si restul campurilor (Firma, CIF) si bifata casuta “Folosiți și această adresă pentru factură“.

7. Pasul trei este „METODA DE LIVRARE“ unde se selecteaza modalitatea de livrare: Prin Curier.

8. In continuare apare “METODA DE PLATA”: Ramburs, Ordin de Plata sau cu Cardul.  Metoda de plata nu se deblocheaza pana nu se bifeaza casuta “Sunt de acord cu Termeni si Conditii si ii accept neconditionat“.

9. Veți primi un e-mail care confirmă faptul că a fost primită și procesată comanda dvs. și vă va informa toate caracteristicile, prețul, modalitatea de livrare, data comenzii și estimarea timpului de livrare a produselor achiziționate.

Furnizorul acționează în orice moment ca responsabil pentru conținutul website-ului, precum și pentru politica comercială a companiei. În acest sens, acesta va fi responsabil pentru tranzacțiile efectuate prin intermediul website-ului în cadrul procedurii de achiziție descrise în această secțiune.

Website-ul se află sub un protocol SSL securizat, care asigură confidențialitatea conexiunii la Internet, servind la protejarea oricăror informații confidențiale transmise prin intermediul acestuia, inclusiv informații care ar putea fi considerate date personale.

De asemenea, plata on-line beneficiaza de sistemul anti-frauda live, care actioneaza in timp real: tranzactiile sunt verificate atat automat, folosind algoritmi specifici, cat si de operatori umani, pentru a ajuta la prevenirea tranzactiilor frauduloase.

 

METODE DE PLATA

 

Furnizorul oferă urmatoarele metode de plată:

 

1.    Plata ramburs: in numerar (lei - maxim 5000 ron), la livrare (clienti persoane juridice sau persoane fizice), catre curierul care efectueaza livrarea. 

2.    Plata online cu card bancar. Aceasta modalitate va permite achizitionarea produselor in deplina siguranta. Nu se solicita si nu stocheaza niciun detaliu referitor la cardul dumneavoastra

3.    Ordin de plata. Plata se efectueaza pe baza comenzii (clienti persoane juridice sau persoane fizice). Livrarea se face in urma confirmarii de plata in contul Oxygen It Systems SRL.

 

Acest website este responsabil pentru tranzacțiile efectuate prin mijloacele de plată activate pe acesta. Datele dvs. pentru a efectua tranzacția sunt comunicate printr-un protocol HTTPS sigur, prin aplicarea unui nivel de securitate prin criptare numit SSL, care asigură că niciun terț nu accesează datele pe care le introduceți pe site-ul web.

Acest lucru presupune faptul că, dacă cineva intervine în comunicări, pe pagina web, nu va putea accesa datele furnizate, întrucât nu pot fi decodate.

 

LIVRARE SI RETUR

 

Livrare

Livrare gratuita in Bucuresti si Tara pentru comenzi mai mari de 300 lei. Pentru comenzi mai mici de 300 lei se adauga taxa de transport 20 lei pentru Bucuresti si Tara.*

Pentru livrari in Bucuresti sau Tara pentru produse cu dimensiuni atipice sau greutate mare taxa de transport difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea, dimensiunile si de greutatea coletului/coletelor. Valoarea taxei de transport va fi comunicata clientului inainte de procesarea comenzii si aceptata de acesta. 

*Exceptie: pentru produse cu greutate individuala mai mare de 10 kg, se aplica taxa suplimentara de transport de 2 Lei/kg.

Livrarea se face prin firma de curierat.

Va rugam sa verificati marfa la receptie si daca aceasta prezinta deteriorari  vizibile nu o receptionati si mentionati acest lucru pe AWB.  In cazul sesizarii deteriorarii produselor in colet va rugam sa ne anuntati in termenul legal. Reclamatiile realizate ulterior nu vor fi valabile. Daca marfa a fost deteriorata  in timpul transportului va rugam sa ne informati imediat. Zopo.ro nu este responsabil de montarea sau instalarea niciunui produs livrat.

Livrare in 48-96 ore pentru comenzi realizate inainte de ora 12 (de luni pana vineri, exceptie zile libere legale si weekend).

Unele articole voluminoase necesita manipulare speciala si poate determina intarziere fata de termenul obisnuit de livrare. Orice intarziere care s-ar putea genera nu presupune plata niciunei compensatii din partea noastra.

 

Retur

 

Potrivit Ordonanței OUG 34/20014 - privind protecția consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice, fără penalități si fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cădea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Zopo.ro va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport, acestea cad in sarcina clientului.

Puteti trimite un email cu solicitarea direct pe mail aici: comenzi@zopo.ro

Adresa la care se va face returnarea comenzii este Bucuresti, Sector 3, Str. Nita Elinescu, Nr. 23B.

Zopo.ro isi rezerva dreptul de a nu returna banii daca nu sunt indeplinite conditiile de retur din sectiunea Termeni si Conditii.

Nu se accepta returul produselor comandate special pentru client.

Marfa returnata trebuie sa fie in perfecta stare in ambalajul original cu toate accesoriile, fara semne de utilizare  si insotita de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor.

Dupa receptionarea marfii si verificarea starii acesteia se va inapoia contravaloarea comenzii in maxim 14 zile lucratoare. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu exceptia platii numerar care se va face prin transfer bancar.

  

PRET SI VALABILITATE OFERTA

 

Prețurile pentru fiecare produs contin TVA si sunt exprimate in LEI. Alte costuri suplimentare, cum ar fi transportul, vor fi menționate în mod expres. Ne rezervam dreptul de a modifica unilateral preturile afisate pe acest website (in special in cazul unor erori de tipar sau erori tehnice).

Orice plată efectuată către Prestator va atrage emiterea unei facturi în numele utilizatorului înregistrat. Această factură va fi trimisă împreună cu produsul achiziționat.

Pentru orice informații despre comandă, utilizatorul are la dispozitie numărul de telefon 031.4100.601 sau ne poate contacta prin  e-mail la adresa comenzi@zopo.ro.

Imaginile publicate pe website prezinta  orientativ caracteristicile produselor iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).

 

GARANTIA PRODUSELOR

 

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente si o copie de pe factura fiscala care atesta cumpararea lor. Toate produsele oferite prin intermediul website-ului sunt complet originale, cu excepția cazului în care se indică altfel în descrierea lor. Toate produsele, in cazul in care prezinta defecte, beneficiaza de minim 6 luni garantie.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la sediul social din Bucuresti, Sector 3, Str. Nita Elinescu, Nr. 23B. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare.

 

DISPOZITII FINALE


Pentru orice conflict aparut intre SC OXYGEN IT SYSTEMS SRL si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul SC OXYGEN IT SYSTEMS SRL.

Produs adăugat pentru comparare.